Stafettseier til jentene

Postet av Ål Skiskytterlag den 13. Apr 2018

StafettGull til Ida, Gro og Marie

Det ble en strålende start på Liatoppen Skiskytterfestival for stafettlaget til Ål Skiskytterlag i klasse J13-16 år. Gro, Ida og Marie gikk for Ål sitt første lag, og som i fjor så ble det stafettseier til klubben. Larsen-statuetten blir med det værende i klubben. Vi GRATULERER !

I strålende vær og flotte forhold så var det mange utøvere fra klubben som var i aksjon på dagens stafetter og Normaldistanser for nybegynnerne. Klubben stilte med i alt 8 stafettlag i ulike klasser.

I klasse J13-16 stilte klubben med ialt 3 stafettlag. Det ble også en flott plassering til klubbens andrelag, hvor Andrea, Sigrid og Gunhild gikk inn til en 10 plass. Tredjelaget ble nummer 37 og her gikk Olivia, Kristin og Guri.

I gutteklassen 13-16 år stilte klubben med 2 lag. Andrelaget med Peder, Torjus og Eskil ble nummer 36, og førstelaget med Tord, Gaute og Narve ble nummer 37 i en stor klasse med 66 startende lag.

I den minste jenteklassen 11-12 år ble det også gode plasseringer. På førstelaget gikk Ane, Guro og Elin som ble nummer 7 og andrelaget med Angelica, Mari og Mia ble nummer 13. I mixklassen 11-12 år stilte Eivind, Kristin og Åmund som gikk inn til en 13 plass av ialt 26 startende lag.

Nybegynnerne gikk Normaldistanse på fredag. Her stilte klubben med 5 utøvere, Sindre Arnegard, Brede RoløkkenTretterud, Iselin Lappegard, Ingunn Thoen og Jori Bergstrøm Vestli. God innsats av alle og Ingunn og Jori klarte begge 10 treff.

Vi ønsker alle utøverne lykke til med resten av løpsprogrammet på Liatoppen Skiskytterfestival