Sp 1 Cup Simostranda

Postet av Ål Skiskytterlag den 20. Des 2015

Glade utøvere fra Ål Skiskytterlag hviler ut på Folkemusikksenteret på Prestfoss

I helga ble det arrangert Sp1 Cup på Simostanda, og Ål SSL stilte med 21 utøvere, fra nybegynnerklasser og i juniorklassen. Rennprogrammet var Normal på lørdag og Sprint på søndag. Det ble mange gode plasseringer for klubbens utøvere. 6 pallplasseringer på Normal og hele 9 pallplasseringer på Sprint.

Ål SSL dominerer stort i de yngste jenteklassene. På søndag ble hele pallen kledd fra Ål SSL. Andrea ble nummer 1 og det ble delt 2 plass mellom Gunhild og Tonje. På lørdag vant Gunhild, og Tonje ble nummer 3 og Andrea på 4 plass. Gratulerer til jentene for flott innsats.

J12 fra ÅSSL dominerte pallen I J13 ble det to 2 plasser til Ida, tett fulgt av Marie og Gro

Ida fikk til to gode løp på Simostranda. 2 plass begge dager. Marie og Gro fylte 4 og 5 plassen begge dager.

Narve (G12) fikk også til to gode løp på Simostranda. 4 plass på Normal og 2 plass på Sprint

Vilde og Mari T (J15) fikk til to gode løp begge dager. Vilde kom på pallen begge dager, men 2 pl på lørdag og 3 plass på søndag. Mari T kom på 4 og 5 plass. Mari K (J16) kom på pallen begge dager med to 3 plasser

I junior (K17) ble det 1 plass til Vilde F begge dager. Gratulerer med 2 gode løp

Halvor (M17) gikk Sprint på søndag og ble nr 2

I nybegynnerklassen har vi også noen gode løpere. Guro fikk 10 treff begge dager, og Eivind fikk 10 treff på Sprinten

Vilde fikk GULL begge dager. Guro traff alle blinker begge dager dager på Simostranda

Takk for strålende innsats av klubbens utøvere. Vi ønsker alle God Jul og vi gleder oss til mange nye og spennende renn til neste år.