Sp1 Cup på Liatoppen

Postet av Ål Skiskytterlag den 15. Des 2014

Palljenter. Tonje, Andrea og Gunhild

Årets andre Sp1 Cup ble arrangert på Liatoppen i helga. Utøvere fra Ål Skiskytterlag fulgte opp den gode innsatsen fra sesongåpningen på Geilo. Totalt 38 utøvere var i aksjon og klubben tok i alt 18 pallplasseringer på 2 renndager. Det ble gått Normal på lørdag og Sprint på søndag.

Narve K. Veslegard (G11) kopierte nesten gullløpene fra Geilo med 2 plass på lørdag og 1 plass på søndag. Dobbelt gull denne gangen gikk til Gaute Arnegard (G13). GRATULERER til guttene for flott innsats.

Vi har også noen gulljenter i klassen 11 år, og det ble ren pallbekledning til Ål Skiskytterlag begge dager med de samme jenten. Tonje Tveito (nr 1 og nr 2), Andra Hallingstad (nr 3 og nr 1) og Gunhild Oleivsgard (nr 2 og nr 3). GRATULERER til disse unge og flotte jentene.

Gull ble det også til Sigrid H. Grønnerød (J13) på Normal og til Vilde H.Friis (J16) på Sprinten med 10 treff. GRATULERER

Ida M. Lappegard (J12) fikk også til gode løp med 2 plass begge dager. Også gode plasseringer i denne klassen på Normal til Mari M.Lappegard (nr4) og Hedda Torsgard (nr5)

På Normaldistansen fikk Mari L. Kvanneberg (J15) 3 plass og Vilde K. Veslegard (J14) en fin 4 plass.

Det ble også gode løp på våre eldste mannlige utøvere. 1 plass til Håkon S. Larsen (Senior) på lørdag og på søndag ble det i M19 år 1 plass til Gaute H.Hallingstad og 2 plass til Olav Skråmestø.

Nullerklubben. 4 utøvere klarte 10 treff denne helga. Mayliss Sørbøen (Nyb)på lørdag og Øyvind Hellevik (Nyb), Vilde Hagen Friis (J16) og Andrea Hallingstad (J11) på søndag.

Her er noen utvalgte bilder av glade og fornøyde utøvere

Gaute. Gull på Normal og på Sprinten

Vilde gikk til topps på Sprinten med 10 treff