Andrea vant Sprinten på Liatoppen

Postet av Ål Skiskytterlag den 15. Apr 2018

Andrea ble sittende i ledestolen og vant lørdagens Sprint.

Det ble Andreas dag på Liatoppen på lørdag. Med 9 treff så vant hun Sprinten i klasse jenter 14 år. Vi GRATULERER med seier og et strålende løp. Klubbvenninne Gunhild gjorde også et bra løp og gikk inn til en flott 5 plass i samme klasse.

På lørdagens rennøvelser var det 31 utøvere fra Ål Skiskytterlag som stilte til start og de var representert i de aller fleste klasser. Mange utøvere fra klubben gjorde gode løp på lørdag. Noen få klarte å komme høyt oppe på resultatlistene, som Tord (G13) med en 11 plass og Gro (J15) med en flott 4 plass. Også gode plasseringer for Guro og Elin i 12 års klassen, med 16 og 18 plass.

Av Nybegynnerne så var det Iselin og Ingunn som klarte 10 treff på lørdag.

Søndag avsluttes Liatoppen Skiskytterfestival med Fellesstarter, og vi ønsker alle utøverne lykke til med avslutningsrennet !