Andrea ble Østlandsmester

Postet av Ål Skiskytterlag den 19. Feb 2018

Andrea (J14) ble Østlandsmester på Sprintdistansen. Det ble delt 1 plass med Signe Skar fra Asker Skiklubb

Andrea (J14) fulgte opp gode plasseringer på Bjerke med å bli Østlandsmester på søndagens Sprintdistanse, som ble arrangert i Karidalen av Østre Toten Skilag. Ikke nok med det; på lørdag tok hun nok en medalje med 3 plass på Normaldistansen. Vi Gratulerer med strålende løp på LM Øst. I samme klasse gjorde Gunhild to gode løp med 5 plass begge dager.

Landsmesterskapet for Østlandet arrangeres for klassene 13 år og eldre, og Ål Skiskytterlag stilte med 12 utøvere i ulike aldersklasser.

Klubben tok hjem nok en mesterskapsmedalje i løpet av helga. Det var Gro (J15) som fikk bronsjemedalje på Normalprogrammet. På Sprinten ble hun nummer 7. Ida i samme klasse leverte også to gode løp, med 6 plass og 4 plass på søndagens Sprint.

Sigrid (J16) gjorde en bra Sprint med en flott 6 plass. Tord (G13) gikk inn til en strålende 5 plass på Normaldistansen.

Komplette resultater fra LM Øst Normal Lørdag og Sprint Søndag

Jenter 15 Ida, Gro og Marie. Gro fikk bronsjemedalje på Normaldistansen
Gutter 16 år Eskil, Peder og Gaute med god innsats på LM Øst
Felles middag på Egon