Sparebank 1 Cup og KM Stafett på Hønefoss

Postet av Ål Skiskytterlag den 9. Feb 2015

Vilde, Vilde og Mari fikk Bronsje i KM Stafett Buskerud.

Ål Skiskytterlag stilte med en stor delegasjon på Sparebank 1 Cup og KM Stafett på Hønefoss i helga. På lørdag sto Sprint på programmet, og det ble mange gode plasseringer til klubbens utøvere. I Jenter 11 år så ble det gull til Gunhild Oleivsgard og sølv til Tonje Tveito. Vi Gratulerer.

I Jenter 12 kom alle utøverne fra Ål høyt oppe. Det ble 2, 3,4 og 5 plass til Ida, Gro, Marie og Hedda. På guttesiden i samme klasse ble det 2 plass til Narve K. Veslegard. Også Gaute Arnegard (G13) fikk til et bra løp med en 5 plass på Sprinten.

Vi Gratulerer også Gulljentene Mari L. Kvanneberg (J15) og Tuva E. Sørbøen (J16) som begge gikk til topps i sine klasser.

Blandt nybegynnerne var det flere som klarte 10 treff. Guro Molde Lappegard, Tord Torsteinsrud og Torjus Arnegard. Torjus klarte også 10 treff på søndag. Flott Skyting.

På søndag ble det gått stafett fra 11 år og eldre og KM Stafett fra 13 år. Ål Skiskytterlag stilte med i alt 6 lag.

I J11-12 imponerte 1 laget til Ål stort (Marie og Ida Lappegard og Andrea Hallingstad). De vant suverent og kom først i mål i sin pulje og konkurrerte ut alle mix og guttelag i samme årsklasse.

Klubben fikk også med seg en KM medalje i J13-16 år. Her ble det Bronsje til Vilde H. Friis, Vilde K. Veslegard og Mari L. Kvanneberg. Vi Gratulerer !

Mari (J15) og Tuva (16) fikk 1 plass og Narve (G11) fikk 2 plass på Sprinten

Disse jentene imponerte stort i Stafett 11-12 år